sobota 3. februára 2018

Filmy 2018 - Čo nás čaká a neminie │ Ema Liber

Ako filmový nadšenec, som si samozrejme už koncom minulého roka zisťovala všetky filmy, ktoré majú skôr či neskôr doraziť do našich kín. Rozhodla som sa urobiť zoznam tých, ktoré si rozhodne pozriem a zaslúžia si oko a zhodnotenie diváka. Môj názor je subjektívny a laidský, som jednoduchší divák, ktorý vyžaduje zvúčša dobrý dej a obsadenie, ak vám, ale niečo chýba, neváhajte sa vyjadriť do komentárov. Poďme teda nato...





Február 

Black Panther (Čierny panter)
16. február 2018

Svet Marvelu nám tentokát predstaví Čierneho Pantera podrobnejšie v jeho samostatnom filme. Bojovník T'Challa sa vracia domov, aby vládol svojim ľudom - Wakande, samozrejme ako to tak býva, jemu aj jeho ľudu hrozí nebezpečenstvo od dávneho veľmi silného nepriateľa. Filmy od Marvelu sklamú málokedy, snáď to tentokrát nebude inak. 


Máj 

- preskočme o 3 mesiace neskôr, keďže práve tu začína éra veľmi očakávaných filmov

The Avengers: Infinity War
4.5.2018

Asi najočakávanejší film roka. Samozrejme ako fanúšik všetkých hrdinov z Marvelu, toto bude najväčšia pecka. Len aby sme sa netešili márne - ak sa z Marvelu rozhodnú zabiť niekoho z našich obľúbených postáv a nás tá veselosť z celého trháku prejde. Tentokrát sa Avengeri musia postarať o hlavného záporaka Thanosa, ktorý nám už bol trochu priblížený v predošlých filmoch. Zastaviť ho nebude jednoduché, už len kvôli Infinity Stones, o ktoré má Thanos záujem, aby zničil a ovládol všetko živé aj mŕtve. Okrem Avengerov sa tu objavia aj Strážci Galaxie, takže o zábavu a napätie bude určite postarané.

Neoficiálne postery pre film (okrem stredného), podľa mojich skromných informácií

Deadpool 2
18.5.2018 (USA)

 Predbežná storyline je tak šialená, že sa z toho vlastne veľa nedozvieme. Z informácií, ktoré už kolujú a oficiálnych posterov hrdinov, môžem 100% povedať, že to bude tak skvelé ako jednotka, ak nie o niečo lepšie. V snímke sa objaví Domino, ktorá má schopnosť manipulovať s pravdepodobnosťou a Cable je mutant, ktorý vie nie len cestovať v čase, ale ovláda aj telekinézu a telepatiu. Ešte stále pochybujete či to bude stáť zato?
Na pravo Cable, Cyclopsov syn.

Solo: A Star Wars Story
25.5.2018 (zatiaľ)

Nemôžem predstierať, že príbehy z galaxií sa má vôbec nedotkli. Dotkli - a ako moc! V tomto roku nás čaká sólový spin-off z prostredia známych Hviezdnych vojen, a to o známom pašerákovi a pilotovi lode Millenium Falcon, Hanovi Solovi. Film rozpráva o mladom Solovi a jeho Wookiee partnerovi menom Chewbacca. Obsadenie hercov je podľa mňa skvelé, ako Solo sa tu predstaví Alden Ehrenreich, ale na plátne sa nám ukáže aj Emilia Clarke známa predovšetkým ako Daenerys z Game of Thrones. Je ale viac než pravdepodobné, že sa filmu dočkáme až neskôr, možno znova pred Vianocami, pretože po Avengeroch a Deadpoolovi, by film nemal veľké zisky. Vlastne by sa všetky filmy bili naraz a to určite dobré nie je.
 
Neoficiálne postery pre film (okrem stredného), podľa mojich skromných informácií

Jún

 Ant-man and the Wasp
5.6.2018
 Pokračovanie Ant-Mana z roku 2015, ktoré sa znova dejovo vrhne do doby po udalostiach zo Civil War. V druhej časti sa objaví aj Hope, ktorá získa špeciálny kostým a tak bude pomáhať Ant-Manovi pri bojoch. Tvorcovia prezradili, že sa to bude pohybovať žánrovo pri romantickej komédií, z čoho ja osobne nadšená nie som, ale možno to nakoniec zaberie. 

 
The Grinch
9.11.2018


Znechutený, grumpy Grinch, ktorý neznáša Vianoce a snaží sa ich zničiť všetkým obyvateľom dedinky Whoville. Potrebujete toho počuť viac? Nie je čo, keďže Grinch ako postava sa nám už v celovečernom hranom filme ukázal, tentokrát pôjde o animovanú verziu a hlas Grincha nenahrá nikto iný než famózny Benedict Cumberbatch. Taká príjemná vec pred Vianocami. 


Venom
5.10.2018


O Venomovi toho vieme naozaj málo. Dej ešte prezradený nebol, len vieme, že by sa to malo odohrávať na základe komixu Venom: Lethal Protector. Hlavnú úlohu si zahrá Tom Hardy, s čím absolútne nemám problém a chodbové povery hovoria, že by sa mal objaviť aj samotný Tom Holland (Spiderman). Premiéra je tiež predbežná, úprimne by som bola radšej, keby to preložili na budúci rok.

 

Fantastic Beats: The Crimes of Grindelwald
16.11.2018

Všetky predchádzajúce filmy budú neskutočne veľkolepé, ale toto? Toto je splnený sen všetkých HP fanúšikov. Pokračovanie Fantastický zverov sa tentokrát odohrá v Paríži. Grindelwald utiekol z väzenia a vydá sa na cestu po svete, v ktorom hľadá svojich nasledovateľov. Ako oponent sa objaví Albus Dumbledore, ktorý ho môže zastaviť. Ale tak, všetci správni fanúšikovia HP už predsa vedia ako to skončí a aký vzťah plynul medzi Gellertom a Albusom. Vizuálna stránka bude nádherná ako pri prvej časti a všetkým nám prebehne mráz po chrbte, keď začujeme intro. 




Mary Poppins Returns
25.12.2018

Posledný film tohto roku, na ktorý som zvedavá je Mary Poppins Returns. Síce sa vám musím priznať, že som stále nevidela pôvodný snímok, ale pred premiérou tohto Disney filmu si ho určite s radosťou pozriem. Hrá tam predsa Julie Andrews a to určite stojí zato. Premiéra je naplánovaná na Vianoce, čo sedí viac než dosť. Samozrejme, všetci poznáme základný dej, ale veríme tomu, že tvorcovia nás prekvapia niečim novým a sviežim. Áno, bude to muzikál, takže si veľmi dobre rozmyslíte, či film zhliadnete. Ja osobne problém so spievaním vo filmoch nemám, takže sa na nové spracovanie veľmi teším.


Príjemné sledovanie!

Ema Liber

2 komentáre:

  1. Aj ja sa nesmierne teším na The Avengers: Infinity War!!! To bude, dúfam, nezabudnuteľný zážitok :D Fakt sa neviem dočkať a som taká zvedavá, ako sa s tým tvorcovia pohrajú...
    Nevedela som, že bude dvojka Ant-mana. Osobne sa mi páčil, taká príjemná jednohubka, ale teraz z toho má byť romantická komédia - fú, no neviem, či to ostane pri rovnako kladných dojmoch ako pri prvej časti :/
    Na Fantastické zvery sa nedá netešiť :D Tak som sa do toho zamilovala, už aby bol november.
    Ja osobne sa neskutočne teším na Isle of Dogs. Malo by to mať premiéru v marci a vyzerá to na zaujímavý, nevšedný príbeh...už sa neviem dočkať a ako veľká milovníčka psov to nemôžem nechať len tak!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam teda, že žiadny film nesklame, predsa len trailery sú vždy skvelé, no niekedy lepšie ako samotný film :D.
      O Isle of Dogs som nepočula, ale pozrela som si trailer a musím povedať, že to má svoje čaro, páči sa mi najmä hlasová stránka dabingu a celková animácia :)
      Ďakujem za komentár!

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentár a majte krásny deň!